carre65

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av carre - 1 juni 2013 11:38

Gillar värmen och vill inte klaga på den, den kommer ju så sällan. Men fan, orkar ingenting när det är så. Alla andra verkar orka så mycket - rida flera hästar, promenera i backar, klippa gräs och allt möjligt. Själv ligger jag mest utslagen till kvällen då det går att andas. Idag är det perfekt - moln. Ska försöka hinna ikapp mig själv.

Är det förresten någon som vet ett bra billigt sadelmärke som man kan få måttbeställt för nu är jag så jävla trött på sadlar som sägs sitta bra men som inte gör det. Får så dåligt samvete för stackars Petter. Jag vill ha en dressyrsadel med stora kåpor och djupt säte. Hjälp, någon?

Av carre - 1 juni 2013 10:05

Hade första tiden på sjukhuset 8.30, sen var det olika undersökningar HELA dagen, hur tråkigt är inte det. Drack två liter cola (diet), en halv liter milkshake (MAX) med jordgubbssmak som var så långt ifrån diet som man kan tänka sig. Hemma på kvällen helt slut. Hästarna får sova ute för nu går jag och lägger mig.

Ovido - Quiz & Flashcards