carre65

Alla inlägg under mars 2013

Av carre - 31 mars 2013 11:10

blev det för Petter i fredags. Snälla Lillan fotade. Petter gillar hinder och hoppar gärna så länge det inte blir för högt. 85 cm blev det den här gången. Ibland ville han busa till det och tvärvända vid hinderingången.

  Det gör mig ingenting, för vi löshoppar enbart för att han tycker det är kul.

Av carre - 30 mars 2013 12:21

med vårsolen. Är så nöjd med pannbanden. Petter gnistrar också ganska bra men har inget kort på det.

     

Här är Petters gnister

 

Av carre - 30 mars 2013 07:47

Från att ha varit en VAKTHUND AV VARULVSTYP

 

Till att bli en SÄNGHUND AV SPORTMODELL

 

Av carre - 29 mars 2013 11:30

Från att ha varit en MINITRASSEL AV VOLANGMODELL

 

Till en LATHUND AV KNÄTYP

 

Och ja, jag är en glad amatör vad gäller hundtrimmning men Bebis blev nöjd. Glad påsk!

Av carre - 28 mars 2013 13:46

av pannbandet. Det glittrar så fint.

   

Av carre - 28 mars 2013 07:21

pannband redo att användas. Snygga? Har jag gjort dom eller är dom köpta?

 

Av carre - 27 mars 2013 11:09

När Petter inte tar galoppfattningen på en gång är det lätt hänt att jag faller fram (fy skäms). Det är så nyttigt att se bilder och film på sig själv, för ni vet väl att alla är experter på att se vad andra gör för fel.

     

och här har han blivit en ångvält som är väldigt svår att få stopp på  

  Men oftast är han så här fin. Sötkorv!

 

Av carre - 27 mars 2013 07:37

Solen skiner, pappa har namnsdag och jag ska till stan och hämta ut min ridstövel som har fått ny dragkedja. Sen ska jag fortsätta pyssla med mina swarovskis.

 

Ovido - Quiz & Flashcards