carre65

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av carre - 20 mars 2013 16:50

Ikväll ska min ångvält hoppa med Sofia, ska bli spännande att se.

 

Av carre - 20 mars 2013 16:27

Skulle till stan på ett möte och tog en av de äldre ridstövlarna i näven, dragkedjan har gått sönder så när jag ändå var där tänkte jag lämna in den och få kedjan fixad. Mm. Langade fram stöveln till skomakaren, som tog ett förskräckt steg bakåt. Han tyckte dom var för smutsiga! Visste inte att skor kunde bli för smutsiga men det kan dom tydligen. Dessutom var han hästallergiker, stackarn. Jaha, då står man med stöveln i stan. Vad göra? Kunde ju inte ta med mig stöveln hem igen bara för en rengöring. Tänkte till rätt ordentligt, lite huvudvärk och sen gick jag in på närmaste blomsteraffär. Inte för att muta skomakaren, utan för att... Ja, men dom håller ju på med jord och vatten hela dagarna tänkte jag. Och visst, hon hjälpte mig att rengöra stöveln. Tack snälla människa! Sen gick det bra att lämna in den.

Ovido - Quiz & Flashcards