carre65

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av carre - 5 mars 2013 17:27

men väl en halv dag i stan med dottern, som fick sig lite nya vårkläder och skor. Tror hon blev nöjd. Jag är också nöjd, har en ny mobil efter toalettolyckan, har dock ej fått igång den ännu. Köpte en lekboll till Artur, ska bli så roligt när Maddes lille Wille kommer i april, då lär dom busa skiten ur sig. Oj, oj, oj, stackars Bönan. Kan ju inte byta henne mot Petter (som jag hade tänkt) eftersom hon får kolik vid plötsliga foderbyten ( minst ett par veckors övergång), så hon får stå ut med småhingstarna, kanske hon går ner något kilo. Nu har jag satt på mig de för små stövlarna för att stappla runt i en stund. Må gott!

Av carre - 5 mars 2013 08:23

Ska nu gå med dom inne tills dom känns bra nog att rida i. Gick omkring typ tjugo minuter igår och det kändes ok, undrar om jag ska rida i dom och bara nylonstrumbyxor? Då blir det inte blodstopp lika fort.

 

Ovido - Quiz & Flashcards