carre65

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av carre - 9 mars 2013 19:11

Synd att Elin mådde dåligt och inte orkade rida Petter, för det orkade ju inte jag heller. Men jag satt upp och försökte. Petter kändes trött och jag var väl allmänt ofocuserad, förstod inte enkla instruktioner, gjorde fel hela tiden - stackars Petter - och kände mig så DUM i huvudet. När vi sen skulle galoppera kände jag att nu orkar jag inte mer, det kändes bara helt värdelöst. Blir så arg på mig själv för att kroppen är dålig och huvudet verkar ju inte heller vara som det ska. Tänker inte bjussa på någon film, jag ser bedrövlig ut, ingen ordning på vare sig händer eller skänklar. Kollade på filmen och Petter ser i alla fall fin ut, alltid något. Ja, tror ni inte att jag började gråta också, kände mig verkligen inte på topp. Men stort tack till alla som peppade.

Av carre - 9 mars 2013 09:44

Ska titta på dressyrträningarna i stallet idag, hoppas att Elin mår tillräckligt bra för att rida Petter, annars får jag göra det själv. Hoppas på bra bilder.

  P.S Igår såg jag Artur springa i ökad trav - kanske blir han ännu bättre än Petter?

Ovido - Quiz & Flashcards