carre65

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av carre - 2 mars 2013 21:20

Jag är glad att jag tog in hästarna, annars hade dom blåst bort vid det här laget.

      och det vore ju riktigt synd, jag tycker ju så mycket om dom.

Av carre - 2 mars 2013 16:36

Skulle häromdagen leta rätt på saknade grannar på facebook, men kunde inte hitta dom (efternamnet kan stavas med e eller ä, jag chansade på ä) däremot hittade jag deras son. Han var sig helt lik, till och med gubben höll med. "Det måste vara han". Jag talade om vem jag var och vi hade bott grannar där och där, och ville han bli min "vän". Till svar fick jag "jag har inte bott där din jävla kuksugare". Och så var det något om en polisanmälan.... blir fan mörkrädd.

Av carre - 2 mars 2013 09:03

Just den här tiden på året, när det är blankis på vägen är jag inte så förtjust i. I morse när jag såg ut genom fönstret insåg jag att det kunde bli värre, och blev värre - snö på isen så att man inte ser halkan under. Jättebra!

Ovido - Quiz & Flashcards