carre65

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av carre - 3 augusti 2013 09:41

Skulle vilja se en vuxen karl duscha i vår hoteldusch, mitt huvud är centimetrar från taket. Långpromenad igen, letade rätt på den lilla stora gatan Carnaby St som inte längre är vad den en gång var. När jag var i London på åttiotalet var det en punkgata, inte längre. Naturligtvis letade jag som en tok efter en hästaffär, frågade typ alla och ingen visste. Råkade gå förbi några hästar i Hyde Park och frågade dom, som hade en liten affär vid sitt stall. Tyvärr fanns där inget som jag ville ha, hade ju suktat efter ett Engelskt kandar. Hästarna såg väldigt less ut, hade ingen hage och små sovplatser. Vidare. På ett fik som vi vilade på upptäckte Nelly att hon helt plötsligt att hon hade internettillgång - ansiktsuttrycket på henne då (som julafton) så vi var ju tvugna att sitta en stund.

                                 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Carres blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards