carre65

Alla inlägg den 28 april 2013

Av carre - 28 april 2013 11:35

Ja, då var Petter hemma, så skönt. Han fick stå brevid Artur i natt så dom kunde bekanta sig innan ihopsläppet. Släppte först ut Artur och Bönan, sen kom Petter i full galopp och gjorde sig beredd på att visa Artur vem som är kung i hagen. Helt oväntat ställde sig Bönan emellan och skyddade Artur som om det vore hennes eget föl. Mäktigt. Petter kom inte i närheten trots att han försökte flera gånger. Hon släppte inte Artur ifrån sig. Tror Petter är i chocktillstånd.

Av carre - 28 april 2013 08:20

Fredag

På fredagar är jag tydligen extra pinsam. Skulle ju byta däck och kom till verkstaden med makens sommardäck(!!) istället för mina egna. Sen skulle jag lämna in cykeln eftersom den har punka på båda däcken, men när jag lämnar in den har den inte punka längre, så jag måste ha fixat det förut och glömt det. Mm. Huvudet på skaft!


Lördag

Mariaträning. Focuserade mest på vänsterhanden som faller ut, och då blir Petter vinglig - riktig aha-upplevelse. Liten filmsnutt vid senare tillfälle.

Ovido - Quiz & Flashcards