carre65

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av carre - 11 maj 2013 15:43

Idag focuserades mest på rakhet. När jag focuserade gick det bra, men att det ska vara så jävla svårt att rida rakt fram? På volten skulle han spåra, och det gick bra, ända tills vi skulle ta trav för då flöt han ut eftersom jag inte trampade ner ordentligt med innerskänkeln. Kordination på hög nivå. Högerhanden där i den positionen i den vinkeln, vänsterhanden där i den och den positionen och den vinkeln, innerfoten där med tryck ner, ytterfoten lite bak med tryck in. Åh, jag som blir förvirrad bara jag ska byta glödlampa (vilken är den trasiga och vilken är den nya?). Tur att vi tog det mesta i skritt så att det inte gick så fort. Slow motion passar bra när man ska lära gamla hundar rida. Nöjd med passet är jag och tyckte att jag till mig mycket. En annan bra sak - Petter gick på transporten både dit och hem utan lina eller liknande. Och nu skiner solen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards