carre65

Alla inlägg den 23 maj 2013

Av carre - 23 maj 2013 20:10

rida Petter nu på kvällen. När jag kom in i boxen ställde han sig i hörnet med rumpan mot mig, vilket ju inte är så kul. Lockade på honom och då vände han och kom, på med grimman och upp på stallgången. Borsta, kratsa och drog med handen längs ryggen, och oj då, han hade visst lite ont. Jag som trodde att han jävlades när han vände rumpan mot mig, men han visade ju bara att det inte var riktigt bra idag. Longerade kort stund i trav, inget driv. Han får sova med back-on-track inatt. Kanske har han träningsvärk efter gårdagen då vi klättrade lite. Och där kom jag av mig, Bönan skulle behöva röra på sig, men hon får vänta till imorgon.  

Av carre - 23 maj 2013 07:34

Tattarmätte Artur igår, och enligt den mätningen ska han bli runt 136 cm som vuxen. Får se hur väl det stämmer.

Ovido - Quiz & Flashcards