carre65

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av carre - 24 maj 2013 07:15

- var det inte smörgåstårtan som orskade illamåendet, för inatt har jag kräkts. Det känns ju bra det, så jag kan äta ALL smörgåstårta nästa gång det beger sig. Får se hur den här dagen blir.


- har jag fått mig en skugga som låter ganska mycket - Arwen alltså, hon följer mig all over, till och med om jag lägger mig i Mikkes säng där hundarna är så kommer hon. Kan säga att Mikke är lite avis, han är ju van att hundarna följer honom, han har även försökt tvångskela Arwen. Igår (innan jag blev sjuk) satt vi i soffan uppe, jag skulle gå ner och hämta en grej och då tog han Arwen och höll henne, men innan jag var nere hade hon slitit sig och var precis bakom mig. Gullig katt som inte följer strömmen utan MIG.

 

Ovido - Quiz & Flashcards