carre65

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av carre - 4 februari 2013 20:30

Ja, jag tog mig i kragen och åkte till ridskolan med Petter, och det är jag glad för. Behövde tänka på något annat. Planen är ju att han ska stå där ett tag nu, tills vi får ordning på galoppfattningarna. Han sparkar alltid när jag fattar, idag var det vääldigt nära att jag åkte av, tappade stigbyglarna. När ridläraren drar efter andan, vet man att han hoppat höögt upp i luften. Jädra buse! Men bortsett från sparkarna gick det ju hur bra som helst, fick mycket beröm (det älskar jag), händerna var på plats mest, men inte ibland om jag säger så. Fick också till fattningarna hyffsat på slutet, när han var trött. Tror att han blev glad över att slippa transporten. Måste också tacka Anna för stödet jag fick när Oväder åkte! Tack! Det var värt mycket!

Av carre - 4 februari 2013 15:17

Oväder åkte vid lunchtid idag, lastningen gick bra, jag kände mig som en skurk. Så nu är jag bara trött. Hoppas jag orkar med aftonskolan.

Av carre - 4 februari 2013 06:57

åker Oväder mot sitt nya hem, jag har fjärilar i magen, är nervös och glad samtidigt. Trots allt kommer jag att sakna väldens bästa Oväder.

   

Ovido - Quiz & Flashcards