carre65

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av carre - 15 februari 2013 23:35

trots att jag har stått i stallgången hela dagen. Equiterapeuten var på ridskolan och häst efter häst kollades igenom, jätteintressant. Petter ville inte stå still först, men så hade  han ju tagit en springtur med stallskötaren på morgonkvisten. Blev så glad när jag hörde att han inte hittade några fel på min häst, förutom att han var stel. Måste bli bättre på att stretcha honom (läs:jag måste börja stretcha honom). En annan sak som gladde mig väldig var att Elin hade ridit honom igår och såg hans potensial - så kul! Så på måndag ska vi införa några ändringar i ridningen. Duktiga Thea hade också ridit honom och ville gärna rida honom igen på söndag. Ibland är det bra att vara sjuk. Ska försöka vila mig ordentligt nu i helgen så att jag orkar med.

Av carre - 15 februari 2013 07:39

Har bott under täcket sedan i måndags kväll. Skittråkigt, men jag orkar inte vara uppe. Idag måste jag dock pallra mig till Bräcke eftersom Petter ska få besök av equiterapeuten. Vännerna Ipren och Alvedon följer med.

Ovido - Quiz & Flashcards