carre65

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av carre - 6 februari 2013 18:32

Tog ut bönan på en sväng, och jädrar vilket tryck det är i henne, fast just nu är hon väldigt tittig. Vi kom i galopp och då tvärnitade hon (slidestop) så att vi gled fram på marken. Tokiga häst! Tur man är van. Sen gick jag och lade mig igen och har väl inte vaknat riktigt ännu. Tror jag håller på att få den gubben har, han har legat till sängs i flera dagar. Men, jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, lille Artur kommer ju imorgon, Petter står på ridskolan för att tränas, inte för att vila. God natt.

Av carre - 6 februari 2013 12:20

Råkade sova till tolv. Får se vad som hinns med.

Av carre - 6 februari 2013 07:01

Red med i sjugruppen igår och det gick riktigt bra. Faktiskt inga sparkar i galoppen, inga alls. Men vad har då hänt? Kan säga att han var väldigt trött och att jag satt och önskade mer driv...att man aldrig är nöjd. Idag ska han få vila. Vill ju ha min pigga häst pigg, men samtidigt vill jag galoppera utan sparkar och hopp rakt upp i luften.

Ovido - Quiz & Flashcards