carre65

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av carre - 9 februari 2013 13:56

Borstade och kratsade på lille Artur, som skötte sig såå bra. Stod uppbunden på gången. Lät vild-Doris följa med på träningspromenad. Det var roligt. Artur hade inga problem att gå hemifrån, han småtravade och tyckte det var jättespännande, han har ett fint steg, och är stark, har ont i armen nu. Doris sprang bakom och framför och var väldigt ivägen, han ville busa med henne. Det är likabra han vänjer sig på en gång. Gick förbi grannen, så att han fick titta på fåren, hade inga problem med att gå förbi - bravo.


Svårt att ta fina bilder, men han ett jättefint litet huvud

      manen ska få bli lång, hade jag tänkt

  han har en gul hästs ögon    

Av carre - 9 februari 2013 13:56

 

Av carre - 9 februari 2013 13:54

Det här måste bebis-hund ha på sig när det är kallt ute, nästan som att ha småbarn igen.

 

Av carre - 9 februari 2013 07:39

helt för sig själv, är ju inget man är van med. Petter var lugn och fin, lydig. Kände sig lite ensam en gång då han gnäggade, jag kände mig också ensam men jag brukar inte gnägga då. Ok, ensamt ridhus, fin häst, det är nu vi ska - ja, vad. Jag har ju ingen fantasi. Försökte tappert hitta på roliga övningar som skulle leda fram till galoppen. Och galoppen - inga sparkar idag heller!


I natt drömde jag för andra gången att min ena öra ruttnade och föll av. Intressant.

Ovido - Quiz & Flashcards