carre65

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av carre - 25 februari 2013 20:18

Började med att tänja nacken åt båda håll, det knakade och sprakade varje gång. Satt verkligen fast och ville inte bli mjukare, måste ha någon som hjälper mig att dra den loss. Stel som en planka. Nog om mig, jag bara gnäller. Petter å andra sidan kändes fin från start, och blev finare ju längre vi red. På slutet klev han på riktigt bra, och kändes mjuk och lyhörd. Lyckades också göra riktigt bra skänkelvikningar åt höger. Värre var det åt vänster, men det kommer. Måste tänka på mina händer.

Av carre - 25 februari 2013 14:11

att jag hade ett ridhus. Synd att jag inte drömde till en fungerande belysning. Dessutom var gubben där och snodde underlaget som han skulle ha att sanda med....

Av carre - 25 februari 2013 07:18

Vaknar med migrän.....ska gå och lägga mig så fort ungarna har åkt till skolan.

Ovido - Quiz & Flashcards