carre65

Alla inlägg den 2 december 2012

Av carre - 2 december 2012 12:00

Man kan ju lätt tro att jag typ samlar på diagnoser, så är icke fallet, har väl snarare haft lite oflyt. Ja, vilka är det då? Fibromyalgi, kroniskt trötthetssyndrom, ADHD, och så Aspberger. Många med aspberger har ett specialintresse - gissa vilket mitt är? HÄSTAR! Om jag inte hade aspberger skulle jag förmodligen inte orka, men eftersom det är ett väldigt STARKT intresse så försöker jag verkligen. När jag fick diagnosen i somras tänkte jag först på massmördare, Bering Breivik och undrade om jag skulle gå ut och köpa en liten vapenarsenal att ha under kudden. Men såklart inte, där ligger inte mitt specialintresse. Kanske man skulle ta och köpa en häst till? Eller två?

 

Av carre - 2 december 2012 12:00

Den här snygga killen är Bönans farfar, utbildad Grand prix, så det finns i släkten...  

Ovido - Quiz & Flashcards