carre65

Alla inlägg den 15 december 2012

Av carre - 15 december 2012 16:50

Den allra sötaste varmkorven (hot dog) jag någonsin sett.

 


Av carre - 15 december 2012 16:45

På luciavakan på ungarnas skola hade dom olika titlar som röstades fram, bland annat ÅRETS 6:A som vanns av min son och ÅRETS SÖTNOS som vanns av min dotter. Stoltheten sväller över även om jag vet att mina barn är bäst på alla sätt, dom behöver inte vinna någon omröstning för att jag ska veta det.

  Eftersom dottern är av den lite slarvigare typen är  hennes diplom annorstädes.

Av carre - 15 december 2012 12:56

finns i dalarna på stuteri Brudvik, som jag varmt rekomenderar, de har även fler ston än Pearl som är Petters mamma.

         

Av carre - 15 december 2012 12:53

Ha en riktigt god jul, och under tiden kan ni njuta av dessa fina welsh cobbar


                   

Av carre - 15 december 2012 09:30

Idag ser det ut att bli en bra riddag, - 9 och snö - härligt. Har tänkt mig en tur längs byvägen med betoning på grunderna, start och stopp med snabba reaktioner och HÄNDERNA på plats.

 

Jag har också tänkt hinna med att baka lite. Recept och bilder senare. Ha en mysig dag och må gott!

Ovido - Quiz & Flashcards