carre65

Alla inlägg den 12 december 2012

Av carre - 12 december 2012 15:08

Nu får bönan vintervila, hon har varit så duktig hela hösten, blivit stadigare, piggare och hon orkar så mycket mer. Däremot har hon blivit riktigt stoig på sista tiden, kanske är hon trött. Vila har hon gjort sig förtjänt av.


bönan en normal dag

 

bönan nuförtiden

 

Av carre - 12 december 2012 14:54

Inget vettigt (ridning) gjort. Bara långa telefonsamtal med telebolaget och ärenden som ska uträttas. Inte red jag igår heller då det var så kallt. Nya tag imorgon, eftersom det nu är för mörkt för att rida (kl 14.56)

Av carre - 12 december 2012 10:31

För några veckor sedan blev jag uppringd av en teleförsäljare som erbjöd 4G, självklart sa jag sa och hon spelade in samtalet. Blev sedan varse om att jag blivit rejält blåst - vi har inte 4G här och därför kan avtalet inte gälla om de inte inte vill bli anmälda för bedrägeri. Ringde flera gånger och påpekade att jag inte ville ha det där nya kontraktet eftersom dom fan inte kunde leverera de dom lovat.

Och igår kom då en bekräftelse på att jag ingått avtal om 4G, ringde lagom arg upp dom igen och påpekade fakta - det finns fan inget 4G här, ta bort skiten, vi ska ha det som vi hade innan. Ja, jag förstår, naturligtvis säger hon. Trettio minuter senare har vi inget internet. För inte fan förstod hon, dom tog bort allt internet, och vi har fortfarande inte tillbaka det som det var innan. Jävla nötter!

Ovido - Quiz & Flashcards