carre65

Alla inlägg den 18 december 2012

Av carre - 18 december 2012 16:28

Nä nu får det vara, byter telefonbolag då det vi har nu inte verkar veta vad dom håller på med. Fick efter mycket om och men, kopplingar fram och tillbaka då ingen verkade veta vem som hade ansvaret (spelar det någon jävla roll, koppla mig till en chef) prata med en chef men si han visste om möjligt mindre än dom jag pratat med tidigare. Bakgrund: Blev uppringd av försäljare som lovade 4G, bra. Blev senare varse om att det inte finns 4G i vår mast och därför ska kontraktet inte gälla. Vi ska ha det som vi hade innan hon ringde. DET verkar dom inte förstå eftersom dom kopplar på 4G abbonemanget i tid och otid (3 ggr) och då funkar inte internet för oss. Hoppas net1 sköter sig bättre.

Av carre - 18 december 2012 12:09

Har nu suttit i olika telefonköer i över en timma, dom försöker trötta ut en, få en och ge upp, lägga på luren. Jag pratar om telefonbolaget som för andra, eller tredje, gången stängt av vårt internet och satt på 4g, vilket inte finns här, har då försökt få in det i deras hjärnor. Verkar tydligen svårt att förstå.

Av carre - 18 december 2012 06:32

Elin hjälpte mig att longera Oväder innan lektionen (eftersom hon vilat över helgen och för att jag blir yr i huvudet efter två minuter), sen var det bara att kliva upp. Hon skötte sig bra, tycker jag. Hon gick mer fram än tidigare och stannade inte till för att bocka. Red på volten i skritt och trav där målet var att hon skulle lyssna och focusera på mig och inte allt annat. Så några bockbilder blev det inte, faktiskt inga bilder alls eftersom allt focus låg på Oväder och därför glömde jag bort det.

Ovido - Quiz & Flashcards