carre65

Alla inlägg den 11 november 2012

Av carre - 11 november 2012 11:21

Det har jag nu gjort, och jag vet att det är så dumt, men någon sporre måste jag ha. Jag har alltså beställt ett par jättesnygga dyra ridbyxor i en storlek för lite för att jag ska gå ner i vikt, och jag vet ju att sådana inköp brukar bli liggande i en låda eftersom man alrig lyckas gå ner dom där kilona.Bör väl inte ens nämna att det ligger två par jättesnygga ridbyxor i den lådan redan. Ja, jag lovar att ni ska få se mig i dom förr eller senare. Dom är köpta på Martharidewear och modellen heter Agnes chinos waxed. Snygga va?

 

Av carre - 11 november 2012 11:19

Funderar på att köpa det här snygga tränset åt Petter, tror att det skulle passa så bra. Vad tycker ni? Det finns att köpa på Xtremehorsemakeover.com

 


Av carre - 11 november 2012 10:54

 

Av carre - 11 november 2012 10:52

är något vi längtar efter, och njuter av. På fredagkvällen efter filmen brukar maken säga: åh, nu är det snart måndag.

   

Av carre - 11 november 2012 10:47

för jag blir så trött, får ont i huvudet och ont i axlarna av att köra bil. Nåja, det som skulle handlas, blev också inhandlat. Hästmat och några huvtröjor, mjukisbyxor och ett skärp raskt införskaffat. Det är jag i ett nötskal. Aldrig att ni ser mig stå och vela i mer än tre sekunder(allvar) i en affär.

   

Ovido - Quiz & Flashcards