carre65

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av carre - 3 januari 2013 13:44

fick vi idag. Både hästarna och jag blev så glada. Kolla in manen på den söta och framgångsrika fröken. Hon är för övrigt född här på gården.

   

Av carre - 3 januari 2013 09:59

Det är så larvigt, men gud som man längtar efter fredagarna, med pizzamys och rödvin. Har ju inte druckit vin sedan tiden innan barnen, så ungefär 14 år sedan, men nu har vi fredagsvin och det är bäst. Man blir så där lagom trött och sen vill man bara gå och lägga sig. Idag ska Petter vila eftersom jag inte vill rida för många dagar i rad och därför jag vill rida åtminstinde en av helgdagarna så att han inte är helt vild på aftonskolan på måndag och därför vill jag sprida ut ridningen. I vanliga fall är onsdagar vilodagen. En som inte får vila är Oväder, henne tänkte jag rida ikväll.   Detta är inte Oväder, men man kan väl önska....

Ovido - Quiz & Flashcards