carre65

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av carre - 22 januari 2013 16:09

Nu står bollen i hagen och jag har också fått mat, så nu tänker jag kolla mord på forensic files, passar mitt humör jättebra.

Av carre - 22 januari 2013 14:20

Nu startar traktorn, men då fungerar inte högripen. Någon med ett bra tips om hur jag får in 700 kg höbal i hagen utan att använda muskelkraft. Vilken jävla skitdag!

Av carre - 22 januari 2013 11:30

Just nu letar jag efter snygga pannband så jag är inne och kollar både här och var. Det som verkar vara på ingång är dessa

   

Snyggt eller inte? Inte tycker jag, ser ju ut som man tänker rida ärevarvet redan innan tävlingen är avgjord, och vilken klubb har prisrosetter som kan mäta sig med dessa. Dessutom är de gjorda i något sorts tyg så det är väl inte bara att gnugga rent med en tvättsvamp direkt, eller stoppa i tvättmaskinen, eller låta hänga i en dammig sadelkammare, eller sitta på en häst heller för den delen. Men det är ju bara vad jag tycker. Vad tycker du?

-30

Av carre - 22 januari 2013 06:21

Idag är det riktigt friskt väder, det knarrar och gnistrar. Knarrar gör det inte bara av snön utan av lederna också, tror ledvätskan fryser till. Idag blir det en innedag, tror jag ska ta och baka lite bullar.

Ovido - Quiz & Flashcards