carre65

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av carre - 5 januari 2013 15:22

Idag tyckte Petter att det luktade konstigt från skogen och verkade tycka att det var smart att backa. Framåt vore ju livsfarligt. Försökte en bra stund men helt klart var det något i skogen, och så länge björnen sover är jag ok så jag fick kliva av och promenera en bit bort innan jag kunde kliva upp och rida framåt igen. Som straff fick han galoppera mycket, vilket han i och för sig gillar.

 

Av carre - 5 januari 2013 10:31

När jag hade druckit upp mitt fredagsvin gick jag och la mig och somnade jätteskönt. Klockan två i natt vaknade jag och var superpigg, inget drömläge. Satt vid datorn, läste, drack cola, läste mer. Somnade inte förrän vid sex i morse men sov jag tydligen så gott att jag drömde mig stenrik och köpte två 250 000 kronors hästar, måttpassade sadlar (2) och lite annat krafs. Det var roligt så länge det varade. Vaknade igen vid 10 då Doris började skälla.


Dessa två hästar (det var ju inte dom jag köpte) finns på hästnet. Den översta kostar 250 000 och den undre kostar

340 000.

   

Ovido - Quiz & Flashcards