carre65

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av carre - 12 januari 2013 15:22

bli frisk, men det verkar uttraget. Hur trist som helst, har till och med tröttnat på sängen och det vill inte säga lite det. Jag som älskar att gosa in mig i täcket och bara blunda.

Av carre - 12 januari 2013 12:02

Detta vill vi se mer av, och gärna då Petter så klart.

Av carre - 12 januari 2013 08:28

vad kan det bero på.. Igår var det sedvanligt fredagsmys med pojkarna i familjen, allt medan dottern sitter i sitt rum och tjattrar på skype. Pizza, vin och skräckfilm, tyvärr var den riktigt dålig, eller ja, dom är ju oftast det men någon behållning vill man ju ha. Ska den vara dålig kan den väl vara så dålig att man skrattar åt deras misslyckande men den här filmen var inte ens det, eller hur det nu blir.


Inställd på att rida kollade jag på termometern -25! Hoppas det blir lite mildare mitt på dagen.

Av carre - 12 januari 2013 08:28

vad kan det bero på.. Igår var det sedvanligt fredagsmys med pojkarna i familjen, allt medan dottern sitter i sitt rum och tjattrar på skype. Pizza, vin och skräckfilm, tyvärr var den riktigt dålig, eller ja, dom är ju oftast det men någon behållning vill man ju ha. Ska den vara dålig kan den väl vara så dålig att man skrattar åt deras misslyckande men den här filmen var inte ens det, eller hur det nu blir.


Inställd på att rida kollade jag på termometern -25! Hoppas det blir lite mildare mitt på dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards