carre65

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av carre - 8 januari 2013 16:33

Av carre - 8 januari 2013 13:23

Undrar om någon läsare är duktig på att göra headers, skulle vilja ha dessa bilder bredvid varandra, Petter till vänster och Bönan till höger med deras riktiga namn i turkos text (Brudvik Pelydryn och Ezmeralda) samt mitt namn (Carre). Stor ära följer den vars bild jag använder.

   

Av carre - 8 januari 2013 13:21

Han är mig så kär, söta fina Petter.

 

Av carre - 8 januari 2013 13:19

Prövar "ADHD-medicin" för hästar på Oväder. Utvärdering kommer när jag har testat det ett tag. Synd att det är så jävla dyrt.

 

Det är receptfritt och finns att köpa på granngården.

Av carre - 8 januari 2013 13:17

Bönan var inte alls lika pigg som igår, klev upp i sadeln innan det var dags att vända, hon måste lära sig att det går bra att gå hemifrån också. Och det kunde hon.

 

Av carre - 8 januari 2013 13:14

Tog strandpromenaden idag, pulsa snö och lite snabbare tempo än vanligt så att det inte skulle bli så jävla jobbigt.

Trots att det är luchtid ser det mörkt ut på bilderna, längtar efter lite ljusare tider.

   

Av carre - 8 januari 2013 13:10

Det är ett jaktträns köpt på xtreme horsemakover, pannbandet hör inte till men är också köpt där. En klar favorit i hästgarderoben, ska nog köpa ett likadant kandar tror jag... Jättefin kvalitet på lädret är det också, och äkta engelskt, precis som Petter.

   

Av carre - 8 januari 2013 06:22

Hade tänkt rida Oväder direkt efter Petter igår, men när jag väl satt på Petter och det gick så himla bra, ändrade jag mig. DET SKA VARA KUL ATT RIDA. Jag får helt enkelt ta henne idag istället. Ville bara inte kliva av finPetter för att stöka med henne. Petter och jag jobbar så bra ihop och det har hänt så mycket sedan i somras, och med Oväder går jag inte så bra ihop (två med ADHD typ), det händer inte så mycket och därför är det inte kul. Tråkigt men sant. Hon är helt enkelt inte min typ av häst och jag hoppas att hon finner en ny ägare snart.

Ovido - Quiz & Flashcards