carre65

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av carre - 6 januari 2013 14:48

Plockade upp Carina och åkte iväg till stallet. Fick gå med henne en bit bort eftersom hon var väldigt uppspelt. Kom efter ganska mycket krångel upp i sadeln och skrittade iväg. Hallelulia! Hon skötte sig fint hela vägen, skrittade utan att takta och travade utan att bocka. Men hon blev väldigt spänd och studsig när Lady (Carinas häst) var för nära bakom, och då är hon inte kul att sitta på. Men nöjd är jag, hon hade ändå stått i två dagar och jag linade henne inte innan (ja, jag är väl lite dum i huvudet). Tack Carina för sällskapet!


Jag hoppas att det fryser på till imorgon så jag kan stoppa in Petter i transporten och åka till ridskolan för lite duvning.

Av carre - 6 januari 2013 09:04

Idag bär det av till ridskolan där jag och Carina ska rida ut. Oväder brukar vara lugnare att rida ut på än vad hon är i ridhuset så jag hoppas det går bra. Mer information senare.

 

Ovido - Quiz & Flashcards