carre65

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av carre - 4 januari 2013 14:06

Skulle mocka lösdriften och möttes av detta

 

Jag saknar ord


Petter ville busa med grepen

 

Av carre - 4 januari 2013 14:05

gillades av mörker

 

Av carre - 4 januari 2013 13:58

Tränade lite på slutor i skritt och trav, dom går faktiskt bättre i trav. Samlade också upp traven lite mer än vad jag brukar i kortare stunder, han kändes villig och mjuk. Och fint väder var det också. Galopperade i den svårare (vänster) galopp och fick faktiskt till ett ganska lugn tempo men han tappade huvudet en aning.


Längtar han till paddoken tro

 


Av carre - 4 januari 2013 09:33

Åkte lite tidigare för att kunna se hoppträningen. Det är Bräckes duktiga tävlingstejer som ni ser på bilderna. En sån liten ridklubb och två SM-ponnysar befinner sig samtidigt i ridhuset. Duktiga Elin håller lektionerna, hon har hjälpt tre ponnyekipage att ta sig till SM och fler blir det nog. Kvällen i bilder. (Min kamera suger på rörliga bilder).

             

Sen var det dags att plocka fram Oväder, hästen med myror i benen, baken och huvudet. Linade först, och klev sedan upp när hon var rejält trött. Jag blir så stressad över henne, spänner mig och är allmänt stel, det måste jag komma över.

Ovido - Quiz & Flashcards