carre65

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av carre - 14 januari 2013 20:24

Tog med mig Petter till stallet trots att han inte är riden sedan i tisdags, kunde alltså sluta lite hur som helst. Privatlektion blev det också, fiint. Petter var duktig och gjorde rätt när jag gjorde rätt, men han blev trött fort. Undrar lite när han tänker sluta sparka bakut i galoppen...

Av carre - 14 januari 2013 13:16

Jepp, idag tvingade jag mig ut i det gnistrande vintervädret för att göra iordning Bönan för en ridtur. Ledde halva vägen bort och klev sedan upp. När jag skulle skänkla henne framåt visade hon upp stoarsenalen, men efter några försök så gick hon på framåt, tog rätt galopp båda gångerna, och gick faktiskt i lite sidförande. Hipp hipp! Tyvärr kan jag inte ladda upp korten nu eftersom batteriet tog slut, så det får bli senare.

Av carre - 14 januari 2013 06:34

Idag har jag i alla fall inte ont i huvudet, så jag hoppas på den här dagen. Det blir liksom inget att skriva om när man bara går och hasar här hemma. Jo, vi hade fint herrbesök här för någon dag sedan. Det var söta Bandit som sprungit över isen och hit för att det luktade så GOTT här (löptik), tyvärr kunde vi ju inte släppa in honom..

Ovido - Quiz & Flashcards