carre65

Alla inlägg under januari 2013

Av carre - 11 januari 2013 16:40

Av carre - 11 januari 2013 11:02

Är riktigt trött på att inget blir gjort, och att jag bara sover. Ok, jag sover mycket annars också, men inte hela dagar. Någonting man blir riktigt bra på när man har kroniska smärtor, är att tvinga sig. Tvingar mig till det mesta faktiskt, även det som är kul. Tvingar mig upp på morgonen, ut till hästarna osv, tänker dock inte tvinga mig att rida när jag är febrig, men jag hoppas på morgondagen.

Av carre - 10 januari 2013 17:36

när man var tonåring.

Av carre - 10 januari 2013 17:17

Har sovit precis hela dagen, helt slut i kroppen, undrar om det är influensa? Ska bara ut och kolla till mina stora i hagen sen ska jag lägga mig igen.  

Av carre - 10 januari 2013 12:40

Ville ju inte alls bli sjuk nu, när hästarna är igång och det går bra till och med, men över livet kan man inte råda. Tänker inte rida med feber, det får man alltid betala för efteråt.

Av carre - 10 januari 2013 06:37

Ska nu testa "ADHD-medicin" för hästar på Oväder. Hoppas hårt på detta, synd att det är så jävla dyrt bara.

 

Av carre - 10 januari 2013 06:28

blir det nog idag. Ska försöka sova mig frisk. Ungarna är friska och ska till skolan så det blir lugnt hemma - perfekt att sova då.


Av carre - 9 januari 2013 06:49

Igår eftermiddag började jag att känna mig het i ansiktet, förstod ju direkt var som var på G eftersom båda avkommorna är hemma från skolan med feber och ont i huvudet. Fan! Orkade helt enkelt inte åka till ridskolan för att rida Oväder, det dåliga samvetet ökade några snäpp. Idag hoppas jag att jag orkar åka till stan, det känns verkligen som ett måste - saker måste inhandlas, lämnas in på lagning... Ska lägga mig en stund till så får vi se sedan.

Ovido - Quiz & Flashcards